AMH پایین در ۳۸ سالگی؛ چرا باید سریع باردار شوم؟
۳۸ سالم هستش
AMH ۰.۶ هستش(زمانیکه آزمایش دادم روز سوم پریودم نبود)
گرگرفتگی دارم
فاصله پریودام کم شده
مدت پریودم رسیده به ۲ روز و خیلی خونریزی کمی دارم
هنوز آزمایش FSH ندادم
برای پرولاکتینم قرص مصرف می کنم(بالا بود در حال حاضر تحت کنترل هستش)
چرا هر دکتری که میرم میگن خیلی سریع باید باردار بشی؟
AMH ۰.۶ هستش(زمانیکه آزمایش دادم روز سوم پریودم نبود)
گرگرفتگی دارم
فاصله پریودام کم شده
مدت پریودم رسیده به ۲ روز و خیلی خونریزی کمی دارم
هنوز آزمایش FSH ندادم
برای پرولاکتینم قرص مصرف می کنم(بالا بود در حال حاضر تحت کنترل هستش)
چرا هر دکتری که میرم میگن خیلی سریع باید باردار بشی؟
7 تیر 1405