چه زمانی بعد از قطع دوفاستون بیبیچک بگذارم؟
سلام خسته نباشید من ماه قبل از شب ۱۴ قاعدگی به مدت ده شب دوفاستون مصرف کردم. که روز نهم مصرف پریود شدم.
این ماه از شب سوم تا هفتم قاعدگی لتروزول مصرف کردم و روز ۱۴ ام قاعدگی امپول پی دی پرگ تزریق کردم و دوفاستون رو شروع کردم
الان ۱۶ روز از تزریق امپول میگذره و یک هفته هست که دوفاستون تموم شده. پریود نشدم بی بی چک استفاده کردم منفی بود ایا باردار نیستم؟
این ماه از شب سوم تا هفتم قاعدگی لتروزول مصرف کردم و روز ۱۴ ام قاعدگی امپول پی دی پرگ تزریق کردم و دوفاستون رو شروع کردم
الان ۱۶ روز از تزریق امپول میگذره و یک هفته هست که دوفاستون تموم شده. پریود نشدم بی بی چک استفاده کردم منفی بود ایا باردار نیستم؟
2 تیر 1405