۳ماهه که پریودیم قطع نمیشه بچه ام شیر میدم؟
سلام من ۳ماهه که پریودم قطع نمیشه کیست تخمدان دارم آندومتر ۸میلی متر در سونو گرافی بود
بچه ام شیر میدم دکتر رفتم برام ۴تا آمپول پروژسترون نوشتن با قرص دوفامد و مفنامیک اسید استفاده کردم
اما هیچ تغییری نکردم الان برام قرص سیبل تجویز کردن نمیدونم برای بچه ام ضرر نداشته باشه غیر از اون هنوزم هیچ تاثیری نذاشته و من همچنان پریودم یه راه حل جلوم بذارین خیلی خسته شدم
بچه ام شیر میدم دکتر رفتم برام ۴تا آمپول پروژسترون نوشتن با قرص دوفامد و مفنامیک اسید استفاده کردم
اما هیچ تغییری نکردم الان برام قرص سیبل تجویز کردن نمیدونم برای بچه ام ضرر نداشته باشه غیر از اون هنوزم هیچ تاثیری نذاشته و من همچنان پریودم یه راه حل جلوم بذارین خیلی خسته شدم
2 تیر 1405