آیا بوی سم در بارداری خطر دارد؟
سلام و عرض ادب ، در حدود هفته های ۱۲ تا ۱۳ بارداری حیاط و دسشویی را یک روز اسپری سم و روز بعد سم پودری زدیم
طوری که دو روز هنگام استفاده از توالت بوی سم را استشمام کردم ، البته سعی کردم صورتم زا بپوشانم
یعنی در مجموع چند بار هر بار به مدت کوتاه و جمعا در طی دو روز شاید ۱۵ دقیقه در معرض این بودم ، الان متوجه شدم خطر داشته و بسیاز نگران شدم
راهنمایی میفرمایید بایذ چیکار کنم
طوری که دو روز هنگام استفاده از توالت بوی سم را استشمام کردم ، البته سعی کردم صورتم زا بپوشانم
یعنی در مجموع چند بار هر بار به مدت کوتاه و جمعا در طی دو روز شاید ۱۵ دقیقه در معرض این بودم ، الان متوجه شدم خطر داشته و بسیاز نگران شدم
راهنمایی میفرمایید بایذ چیکار کنم
7 تیر 1405