بعد از بهبود تبخال تناسلی آیا رابطه دهانی امن است؟
من دو هفته پیش تبخال تناسلی گرفتم و با مصرف قرص و پماد آسیکلوویر خوب شدم و تبخال ها کامل رفت
ایا حتی الان که تبخال های تناسلی رفتن هم نمیتونم با همسرم رابطه دهانی داشته باشم؟
اگه الان که خوب شدم رابطه دهانی داشته باشیم برا ایشون خطر دارع؟
ایا حتی الان که تبخال های تناسلی رفتن هم نمیتونم با همسرم رابطه دهانی داشته باشم؟
اگه الان که خوب شدم رابطه دهانی داشته باشیم برا ایشون خطر دارع؟
3 تیر 1405