دوتا قرص ال دی خوردم پریود شدم ایا ال دی رو ادامه بدم یا ن؟

سلام وقت بخیر، من یکشنبه ۷تیر وقت عمل دارم از چهارشنبه۳تیر لکه بینی داشتم. پنجشنبه ظهر دوتا قرص ال دی خوردم
که بعد لکه های خونی دیدم و امروز صب جمعه کامل پریود شدم و دل درد دارم من میخام خونریزیم قطع بشه چیکار باید بکنم ال دی رو ادامه بدم یا ن
لطفاراهنماییم کنید
5 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.