استفاده از دالاواگ سی با وجود داشتن بخیه داخلی بعد زایمان طبیعی؟
سلام وقتتون بخیر بنده الان بیست روز زایمان طبیعی کردم و بخیه داخلی و بیرونی خوردم و تمام بخیه هام هستند هنوز متاسفانه و دکترم گفته نوع نخ بخیه دور جذب استفاده شده برات و نخ بخیه ام آبی رنگ.میشه بفرمایید کی بخیه هام میریزن؟کاری برای ریختن زودتر و بهبودی سریعترشون میتونم انجام بدم؟؟؟و اینکه خارش و سوزش داشتم دکتر برام پماد دالاواگ سی تجویز کردند ولی چون بخیه دارم میترسم واژینال استفاده کنم
3 تیر 1405