۳۷ هفته و ۶روز حساب پریودیمه و ۳۸ و ۳ روز سونوی ان تی کدوم درست تره؟

در هفته ۳۸ بارداری هستم و دکترم برای ۳۷ هفته و ۶ روز برام وقت زایمان زده به علت اینکه مایع کف نرمال هست و دور شکم زیر صدک دو هست و وزن جنین در این هفته ۲۵۵۰ بوده ولی سونوی داپلر و بیوفیزیکال مشکل دیگه ای رو نشون نداده و نرمال بوده
ایا بهتر نیست نیست تا با دردای خودم برم بیمارستان
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
وقت به خیر عزیزم نه چون جنین شما وزن گیری خوبی نداشته و مایع دورش هم حد تحتانی طبیعیه بایستی سیو هفت هفته به دنیا بیاد

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.