۳۷ هفته و ۶روز حساب پریودیمه و ۳۸ و ۳ روز سونوی ان تی کدوم درست تره؟
در هفته ۳۸ بارداری هستم و دکترم برای ۳۷ هفته و ۶ روز برام وقت زایمان زده به علت اینکه مایع کف نرمال هست و دور شکم زیر صدک دو هست و وزن جنین در این هفته ۲۵۵۰ بوده ولی سونوی داپلر و بیوفیزیکال مشکل دیگه ای رو نشون نداده و نرمال بوده
ایا بهتر نیست نیست تا با دردای خودم برم بیمارستان
ایا بهتر نیست نیست تا با دردای خودم برم بیمارستان
3 تیر 1405