عمل پیچیدگی تخمدان(تورشن) در روز 16 خرداد؟
۱۶ خرداد عمل تورشن تخمدان داشتم،باردارهم هستم ۲۱ هفته،بعد چندروز عمل عفونت کرد زخمم،با لاپاراسکوپی میشه عفونت رو رفع کرد؟
چون من ۴ روز بستری شدم از ۵۰ سی سی ۱۲ سی سی عفونت مانده،کمکم کنید که چکاری رو باید انجام بدم،لاپاراسکوپی یا مجدد عمل باز؟
چون من ۴ روز بستری شدم از ۵۰ سی سی ۱۲ سی سی عفونت مانده،کمکم کنید که چکاری رو باید انجام بدم،لاپاراسکوپی یا مجدد عمل باز؟
5 تیر 1405