عمل پیچیدگی تخمدان(تورشن) در روز 16 خرداد؟

۱۶ خرداد عمل تورشن تخمدان داشتم،باردارهم هستم ۲۱ هفته،بعد چندروز عمل عفونت کرد زخمم،با لاپاراسکوپی میشه عفونت رو رفع کرد؟
چون من ۴ روز بستری شدم از ۵۰ سی سی ۱۲ سی سی عفونت مانده،کمکم کنید که چکاری رو باید انجام بدم،لاپاراسکوپی یا مجدد عمل باز؟
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
سلام
برای این مساله حتما باید به پزشکتون مراجعکنید
0
عزیزم تصمیم با پزشکتون هست حتما باهاشون مشورت کنید
0
سلام
دوست عزیز در این مورد با جراحتون باید مشورت کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.