پریودم نامنظم شده،چه قرصی مصرف کنم؟

باسلام،۳۹ساله ام،بعد۷۰روزپریودشدم۲۰روزه،۱۰روزه شدیده،سال قبل هم اینطوری شدم،دکترقرص هورمونی داد،ولی اسمش یادم نیس،میشه بگین چه قرصی مصرف کنم ممنون
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
حتما باید سونو انجام بدین ولی تگر بی نظمی پریودی دارین باید نمونه برداری انجام بدین
0
سلام
حتما باید آزمایش و سونوگرافی و بررسی انجام بشه و قرص‌های هورمونی بدون بررسی نباید تجویز و استفاده شود

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.