ضخامت دیواره رحم در یائسگی: چه اقداماتی لازم است
۴۵ سالمه. از حدود ۸ ماه قبل حجم پریودم کم شد( زمانش منظم بود).سونو دادم و ضخامت دیواره رحم ۱۷ م م بود. ۳ پزشک مراجعه کردم و همه گفتند آغاز یائسگی. ۲ ماه قبل ۲۵ روز لکه بینی داشتم و بعد اون دیگه پریود نشدم(یک ماه گذشته). از دو هفته قبل گرگرفتگی شروع شده، بخصوص شبها. به پزشک زنان مراجعه کردم برام امپول نوشت که پریود بشم و بعد برم سونو مجدد و گفت باید کورتاژ تشخیصی بشی؟ لطفا راهنمایی کنید.
24 اردیبهشت 1405