کنترل تودههای پوستی ناشی از ویروس با تقویت سیستم ایمنی؟
من مبتلابه ویروس اچ پی ویم وفریزیه بارفتم ولی چون تغییرزیادی ندیدم ادامه ندادم ولیزرم دوباررفتم هربارکم شون ولی یا جدیدزدم یاقبلیادرصدی ازشون برگشت پمادالدرام زدم بازبرگشت داشتم الان دیگه میگم لیزروفریزوپمادناامیدم کردن چیکارمیشه کرد وایابدون لیزر فریز اینا سیستم ایمنی اززگیلا وویروس کنترل میکنه دنبالشون نرم؟ایاتاابدمن زگیل میزنم ؟ممنون ازراهنماییتون
5 تیر 1405