سونو اکوژنسیته میومتر هیدروژن یعنی چی؟

سلام من شش ماه بعداز زایمان سزارین سونو واژینال دادم نوشته رحم هیدروژن هست. تو اینترنت راجبش خوندم وحشت کردم. اینم بگم ۳۰ سیکل رفتم سونو نزدیک پریودیم. ایا با دارو قابل درمانه؟(رحم دارای ابعادmm۳۳*۵۰*۷۸. اکوژنسیته میومترهیدروژن است.ضخامت اندومتر۳.۵mm،مایع در کاویته اندومترمشهوده. هردوتخمدان دراکوژنسیته طبیعی هستن.در آندکس هاضایعه دیده نمیشودمایع ازاد در حفره لگن مشاهده نشد.)
4 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.