آیا التهاب لوله فالوپ با دارو درمان میشود؟
سلام وقت بخیر،من امروز عکس رنگی رحم داشتم چیزایی که من تو برگه دیدم نوشته ماده حاجب با تاخیر از فالوپ چپ رد شده و احتمال التهاب هست.از دکتری که عکسو گرفت پرسیدم گفت من چیز خیلی خاصی ندیدم اما دکترم گفت وای اینجا نوشته کاملا انسداد داره و توی راهم همش چسبندگیه!میخواستم بپرسم التهاب با انسداد یکیه؟!دارو های آنتی بیوتیک نوشتن گفتن۴۰ درصد با اینا باز میشه ماه بعد دوباره باید عکس بدی باز نشده بود عمل
7 تیر 1405