عقب افتادگی پریود و ترشحات از دو سینه علت چیست؟

دوسال پیش حین زایمان بچه ام فوت کرد و علارغم دوبار آی وی اف دیگه باردار نشدم حالا ده روزه پریودم عقب افتاده و بی بی چک منفی است و امروز متوجه خیس شدن لباسم از دو سینه هام شدم علت چیه؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
توصیه به انجام آزمایشات هورمونی از جمله پرولاکتین و سونوگرافی می‌شود
0
وقت به خیر عزیزمشما بایستی چک اپ هورمونی بشین حتما خصوصا میزان هورموندرولاکتینتون همینطور معاینه هر دو سینه و سونو رحو تخمدان و سینه هاتون بایستی انجام شه

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.