چراباگذشت۴۰روزازسقط عددبتا۵۰هست؟

سلام ۲۳اردیبهشت سقط کردم تایه هفتهذپیش خونریزی داشتم رفتم دکترسونودادم ک۴سیسی بقایای رگ دار.ومول هیداتیفرم بود.باتیتربتای۵۰.گفتن۴۸ساعت دیگ تکرارکن بازتکرارکردم سونوترانس واژینال بقایاهمون۴س بودولی گفتن مول دیده نمیسه ولی عذدتیتربتاهمون۵۰بود.بازی هفته دیگ دکتروفت داده.الان دوروزه خونریزیم قط شده میترسم بتاپایین نیادومول باشه چیکارکنم استرس شدیددارم؟
4 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.