علت درد زیرشکم در عفونت واژینال چیست؟

سلام دخترم ۹ ماهشه شیر خودمو میخوره
من چندماه پیش دچار عفونت واژینال شدم هرچندماه یبار دچارش میشم بخاطر رعایت نکردن همسرم متاسفانه. عربار عفونتم مث سری قبله
دو سریه ک درد زیرشکم دارم ک سری قبل دکتر بهم سفکسیم ۴۰۰ و پماد واژینال مترونیدازول و کلیندازول دادن الان بعد چندماه دوباره همون حالتو دارم
درد زیرشکم با ترشح ب رنگ بور و بوی بد
چه دارویی استفاده کنم؟ ک شیرمو کم نکنه همون قبلیا رو بگیرم؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
سلام
اگر بدبو خارش داره از پماد کلیندازول استفاده کنین

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.