علت ضخامت مثانه و احساس لبریز شدن ادرار
سلام،۵ماه پیش۳روز درد پهلو داشتم،بعد تکرر ادرار گرفتم هر۱۰دقیقه دستشویی بودم و مثانه ام کامل تخلیه نمیشد و گاهی حس میکردم ادرارم بی اختیار میریزه ،آزمایشم سالم بود ولی دکتر ۴ تا آمپول جنتامایسین داد با قرص نیترو فورانتوئین دو هفته،ولی هنوز احساس ریزش ادرار داشتم اسکن دادم سنگ ۶ میل توی کلیه راست و ضخامت مثانه،خون در ادرار+۱ و کریستال کلسیم کی اگزالات،دکتر دارو داده ولی هنوز ریزش ادرارم بهتر نشده؟
5 تیر 1405