علت عدم ترشح مایع در ارگاسم زنان چیست؟

دختری ۱۶ ساله ام که ۵ ماهه نامزدم و با نامزدم رابطه ی بدون دخول و در حد معاشقه با دست و رابطه ی اورال داریم
کلی لذت میبرم،کلی هم برا وقت میزاره
آروم و با حوصله
مابعی که واژن و لغزنده میکنه رو دارم
خیلی عالی واژنم خیس و لغزنده میشه
اما اون مایع اورگاسمی که میگن، ازم بیرون نمیاد،از اول اولش تا الان همین شکلیم
اگه بیرون نیاد خطرناکه برام؟
در آینده و الان برام مشکل میشه؟؟؟
لطفا کمکم کنید
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
ترشح مایع ارگاسمی (اسکولیشن) در همه زنان اتفاق نمی‌افتد و کاملا طبیعی است.
ترشح واژینال که دارید نشانه سلامت است.
این موضوع نه خطرناک است نه باعث ناباروری می‌شود.
جای نگرانی نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.