ادامه مصرف دروسبلا و قطع قاعدگی؟

سلام من با دروسبلا پریودم قطع شده بود آزمایش و سونو دادم دکتر گفت پریود شدی سه شب اول دوتا قرص بخور بعد شبی یک عدد این ماه باز همین کارو کردم ولی دوباره پریودم قطع شده الان باید چکار کنم میتونم دروسبلا بخورم چون بسته جدید باید از فردا شروع کنم
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
لطفا ابتدا آزمایش و تست خون انجام دهید
0
اگر بسته قرص تون بیست و هشت تایی هست.
از دفعه بعد روز پنجم پریود هر روز یک عدد قرص بخورید تا بیست و یک روز ادامه دهید.
هفت قرص آخر که رنگشون متفاوت هست را مصرف نکنید.
دوباره که پریود شدید از روز پنجم بسته جدید مصرف کنید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.