سلام.من کپسول اوابوست و فرتیل اید میخورم. روز یازدهم پریودم سونوی واژینال رفتم و فولیکول ۱۵ در تخمدان چپ داشتم. روز ۱۴ پریودم آمپول hgc تزریق کردم.کیت تخمکگذاری گذاشتم ولی خیلییییی کمرنگ بود. ممکنه تخمکگذاری انجام نشه؟ یا کیت تخمکگذاری اشتباه کرده؟
6 تیر 1405
پاسخ پزشکان
0
احتمالا تخمکگذاری انجام شده یا کیت بهخاطر زمان و حساسیت کمرنگ نشان داده است؛ در بیشتر موارد آمپول محرک بعد از رشد فولیکول باعث آزاد شدن تخمک میشود و خط کمرنگ روی کیت همیشه به معنی عدم اوولو نیست، آرام باشید
1 درد ناگهانی و شدید شکم (احتمال پیچش یا پارگی) 2 خونریزی واژینال خیلی زیاد یا ادامهدار 3 تب بالا همراه تهوع یا استفراغ مکرر تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و ناباروری
احتمالاً تخمکگذاری انجام شده یا کیت بهخاطر زمان و حساسیت کمرنگ نشان داده است؛ در بیشتر موارد آمپول محرک بعد از رشد فولیکول باعث آزاد شدن تخمک میشود و خط کمرنگ روی کیت همیشه به معنی عدم اوولو نیست، آرام باشید. راهکارهای عملی: 1 صبر کنید حداقل 36–48 ساعت پس از تزریق؛ این بازه معمولاً زمان اوولو است و در صورت هدف بارداری زمان نزدیکی مناسب است. 2سونوگرافی پیگیری 24–48 ساعت بعد برای بررسی ترکیدن فولیکول یا اندازهگیری دوباره. 3آزمایش خونپروژسترون حدود 7 روز پس از تزریق برای تأیید رخدادن تخمکگذاری. 4 در صورت تکرار مشکل از کیتهای با حساسیت بالاتر استفاده کنید و دستورالعمل را دقیقاً رعایت کنید. علائم هشدار: 1 درد ناگهانی و شدید شکم (احتمال پیچش یا پارگی) 2 خونریزی واژینال خیلی زیاد یا ادامهدار 3 تب بالا همراه تهوع یا استفراغ مکرر تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و ناباروری
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.