درد رحم شدید بعد از واکسن سرخجه؟
دکترم گفته بود قبل بارداری واکسن سرخجه بزنم چون سیستم ایمنی بدنم پایین بود الان یک ماهه زدم رحمم از روز اولی ک زدم تا همین الان درد میکنه ترشح زرد خلطی دارم و بوی ترشح غلیظ تر شده دردشم هم دو طرف تخمدان هم وسط رحم درد میکنه جوری ک اصلا نمتونم رابطه برقرار کنم
سه ساله پلی کیست هم دارم ولی از زمان ازدواجم درد ندارم
و چند روز قبل آزمایش سنو داخلی شدم و هم آزمایش پیش بارداری دادم عفونت نداشتم
سه ساله پلی کیست هم دارم ولی از زمان ازدواجم درد ندارم
و چند روز قبل آزمایش سنو داخلی شدم و هم آزمایش پیش بارداری دادم عفونت نداشتم
3 تیر 1405