رحم باسایزنرمال واکوی میومتریالهتروژن چیست؟

ایا رحم با سایزن مالواکوی میومتریالهتروژن رویت شد اندومتر ۸م.م ومنظم ودارای اکوین مال میباشدتخمدان ها در دوطرف با سایز واکوی پارانشیمال نرمال مشاهده شدند مشکلی ندارم میتونم باردار بشم
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سونوگرافی نرمال می باشدمشکلی جهت بارداری وجود ندارد
0
سلام
نه مواردی که ذکر شده مشکلی ندارد برای بارداری اقدام بفرمایید
0
سلام،
بله سونوگرافیتون نرمال هست و مشکلی نیست

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.