خونریزی در روز تخمکگذاری بعد از منوتروپین/استروژن
امروز ۱۳ سیکل تخمک گذاریمه دکترم چندروز پیش آمپول منوتروپین زد برای رشد فولیکول روز ۹ فولیکولم ۱۴بود آمپول زدن و دوتا دونه قرص فلوکونازول دادن.وقرص استروژن کونژوگه داده که از دیروز ۱۲سیکل شروع به خوردنش کردم دوبار اقدام کردم همین چندروزه امشبم میخاستم اقدام کنم چون روز تخمک گذاریم هست اما دیدم خونریزی با لخته داشتم مثل روز سوم پریودی توروخدا بگید از چیه از کدوم داروها میشه دگ اقدام نمیتونم بکنم؟
30 خرداد 1405