بعد قطع قرص اسپرتولاکتون و رابطه مقعدی پریود نشدم باردارم؟
سلام وقت بخیر با عرض معذرت
من ۲ ماه قرص اسپرتولاکتون مصرف میکردم بخاطر ریزش مو و سابقه تنبلی تخمدان خفیف هم دارم
با نامزدم رابطه مقعدی داشتیم چند دفعه پشت سرهم، ۲۵ روز پیش تقریبا بعد پریودی قبلیم و محافظت نشده بود ،الان ۱ هفتس از موعود پریودی گذشته امروز صبح هم بی بی چک گرفتم منفی بود آیا احتمال بارداری دارم یا بخاطر قطع قرص هست که تاخیر خورده لطف میکنید جواب بدید
من ۲ ماه قرص اسپرتولاکتون مصرف میکردم بخاطر ریزش مو و سابقه تنبلی تخمدان خفیف هم دارم
با نامزدم رابطه مقعدی داشتیم چند دفعه پشت سرهم، ۲۵ روز پیش تقریبا بعد پریودی قبلیم و محافظت نشده بود ،الان ۱ هفتس از موعود پریودی گذشته امروز صبح هم بی بی چک گرفتم منفی بود آیا احتمال بارداری دارم یا بخاطر قطع قرص هست که تاخیر خورده لطف میکنید جواب بدید
3 تیر 1405