بعد قطع قرص اسپرتولاکتون و رابطه مقعدی پریود نشدم باردارم؟

سلام وقت بخیر با عرض معذرت
من ۲ ماه قرص اسپرتولاکتون مصرف میکردم بخاطر ریزش مو و سابقه تنبلی تخمدان خفیف هم دارم
با نامزدم رابطه مقعدی داشتیم چند دفعه پشت سرهم، ۲۵ روز پیش تقریبا بعد پریودی قبلیم و محافظت نشده بود ،الان ۱ هفتس از موعود پریودی گذشته امروز صبح هم بی بی چک گرفتم منفی بود آیا احتمال بارداری دارم یا بخاطر قطع قرص هست که تاخیر خورده لطف میکنید جواب بدید
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
رابطه مقعدی باعث بارداری نمی‌شود.
بیبیچک منفی است.
تاخیر پریودی به دلیل قطع اسپیرونولاکتون است.
این دارو سیکل را تنظیم میکرد.
با قطع آن، تاخیر قاعدگی طبیعی است.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.