پریود در روز ۱۴ بعد از انتقال جنین؛ علت و اقدام فوری
سلام امروز روز ۱۴انتقال جنینم هست روز۱۲بی بی چک زدم منفی شد ولی همچنان داروهام رو مصرف کردم ولی امروز عصر پریود شدم آزمایش دادم جواب منفی بود طبق همیشه فرداروز پریودیم بوده چرابااینکه دارو مصرف میکردم پریود شدم
روزی دوتا شیاف پرژسترون ۴۰۰
یکی آمپول ۵۰
ودوتا قرص استرادیول ۲میخوردم
روزی دوتا شیاف پرژسترون ۴۰۰
یکی آمپول ۵۰
ودوتا قرص استرادیول ۲میخوردم
7 تیر 1405