افتادگی مچ پا و جوش نخوردن درشت نی علتش چیست؟
۸ ماه پیش تصادف کردم استخوان درشت نی از یک نقطه خرد شده که پزشک پلاتین گذاشتن و همچنین نازک نی از ۲ نقطه شکسته و جا به جا شده و الان بعد از ۸ ماه مچ پا متاسفانه افتاده و شعاع حرکتی خیلی محدودی داره و انگشن شصت پا هم به سمت بالا حرکتی نداره و اینکه بعد از ایم مدت هنوز درشت نی جوش نخورده علت و راه کار چیست؟
3 تیر 1405