کم شدن خونریزی پریود در سه روز در حالی که باید هفت روز باشه؟

سلام من دخترم مجرد ۱۹ سالمه رابطه هم اصلا نداشتم خونریزی پریودم هفت روزه و منظمه این ماه استرس زیادی داشتم قبل پریود و پریودم روز ۳۱ سیکل شروع شد مثل دفعات قبل با درد زیاد همراه بود مجبور شدم برم دکتر سرم بزنم اون روز اول خونریزی زیاد بود تقریبا شبش همینطور صبح روز دومم زیاد بود اما چند ساعت بعد کم شد و روند کم شدن ادامه پیدا کرد روز سومم همینطور الان صبح روز چهارمه و از دیشب خونریزی نداشتم ؟؟
3 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
استفاده از قرص‌های مسکن حجم خونریزی را تا حد ی کم می کند.
درصورت تکرار علایم در ماه‌های بعدبررسی و ارزیابی توصیه می شود

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.