قطع قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ ، ضروری؟
سلام؛منpcos دارم پریودی منظمی داشتم ، وزنم پایینه
و مشکل خاصی ندارم فقط چندتا تار موی زائد بود که دکتر گفت قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ روزی یکی بخورم + اوزیل پلاس که مکمل بود
از روزی که خوردم بخاطر ملاتونین اوزیل پلاس خوابم بهم ریخت و الان توی تایم کنکور و امتحاناتمم مجبور شدم قطع کنم
و هردو قرص رو بعد ۱۰ روز خوردن قطع کردم
الان تایم پریودمه و لکه بینی هست ۴-۵ روزه
الان چیکار کنم؟
و مشکل خاصی ندارم فقط چندتا تار موی زائد بود که دکتر گفت قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ روزی یکی بخورم + اوزیل پلاس که مکمل بود
از روزی که خوردم بخاطر ملاتونین اوزیل پلاس خوابم بهم ریخت و الان توی تایم کنکور و امتحاناتمم مجبور شدم قطع کنم
و هردو قرص رو بعد ۱۰ روز خوردن قطع کردم
الان تایم پریودمه و لکه بینی هست ۴-۵ روزه
الان چیکار کنم؟
3 تیر 1405