علت بوجود امدن برآمدگی قوز مانند پس از یک ماه عمل جراحی بینی؟
سلام وقتتون بخیر ۳۸ روزه بینیمو عمل کردم قبل عمل بینیم یه قوز خفیف و مقدار کمی انحراف داشت به سمت چپ، الان دقیقا همونجا که قبلا در ناحیه سه رخ قوز میدیدم انگار مقدار خفیفی قوز داره ؟ ایا ممکنه قوز برگشته باشه خیلی نگرانم، میگن ورمه ولی نمیدونم ، از هر دو نیمرخ کاملا صافه، فقط سه رخ اینجوری هست
2 تیر 1405