مصرف سیبل و جایگزینی دروسبلین — راهنمای کوتاه

سلام وقت بخیر من حدود یک ماهه قرص سیبل از روز اول پریود خوردم اما سرساعت مشخص نه هر شب قبل خواب۴تا از قرصای سفید مونده بود پریودشدم البته فقط ترشح چرکی وخاکستری با بوی ماهی و دو روز چند قطره خون الان ۵روز میگذره خون ریزی درحد چند قطره هست تازه بسته بعدی روشروع کردم که قرص سیبل نداشت داروخونه دروسبلین بهم دادن گفتن فقط شرکتش فرق میکنه خواستم بدونم تاکی قرص رو ادامه بدم تنبلی تخمدان دارم وpcoهستم
6 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
علاوه بر مصرف دارو که باید با نظر پزشک مصرف بشه، کاهش وزن و اصلاح سبک میتونن در کنترل تنبلی تخمدان موثر باشند
0
میتونید تا 5 ماه ادامه بدین حتما برای احساس عفونت ک گفتین جهت دریافت دارو ویزیت آنلاین یا حضوری بشین

پاسخ هوش مصنوعی دکترهَست

مشکل محتمل: احتمالاً ترشحات خاکستری با بوی ماهی مربوط به و اژینوز باکتریال است و لکه‌بینی کم ممکن است در بیشتر موارد به‌خاطر مصرف نامنظم قرص یا تغییر برند ایجاد شده باشد؛ نگران نباشید اما نیاز به بررسی دارد.
راهکار‌های عملی:
1 تا زمانی که روی جعبه مادهٔ مؤثر (نام ژنریک) همان باشد، در بیشتر موارد مصرف بستهٔ جدید را روزانه و سرساعت ادامه دهید؛ از حذف ناگهانی خودسرانه خودداری شود.
2 از دوش واژینال، شوینده‌های قوی و کرم بدون نسخه خودداری کنید؛ لباس پنبه‌ای و بهداشتی استفاده کنید.
3 هر چه سریع‌تر برای معاینه و نمونه‌گیری (کشت یا تست واژینال) به پزشک مراجعه کنید تا در صورت و اژینوز آنتی‌بیوتیک مناسب تجویز شود.
علائم هشدار:
1 تب یا لرز همراه با ترشحات.
2 خون‌ریزی شدید، غلیظ یا همراه سرگیجه/ضعف یا غش.
3 درد لگنی شدید یا افزایش ناگهانی ترشحات چرکی و بوی بسیار قوی.
تخصص پیشنهادی:
متخصص زنان و زایمان

این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.