عفونت قارچی پنیری شکل وزخم در ناحیه واژن؟
حدود یک سال پیش دچار عفونت اداری شدم که قرص سیپروفلوکساسین مصرف کردم و بهبود یافتم اما دوباره به تازگی احساس کمی سوزش ادرار وخارش وسوزش در ناحیه واژن شدم وعفونت سفید پنیری شکل هم مشاهده کردم به پزشک مراجعه کردم قرصهای سیپروفلوکساسین و فلوکونازول وپروبیتیک بهم داد الان در ناحیه شکم زیر شکم کمر ران پا احساس ضعف وکمی درد دارم ایا ممکن است ناشی از تداخل دارویی باشد دارو را ادامه بدم یا قطع کنم؟
1 تیر 1405