برطرف نشدن عفونت قارچی بعد از استفاده منظم دارو؟
درود من قرص مترانیدازول سفکسیم و پوماد کلوتریمازولو کلیندامایسین با تجویز متخصص استفاده کردم .اول که حساسیت گرفتم و لابیام زخم شد ولی کل دارو رو مصرف کردم ولی هیچ نتیجه ای نداشته تا بحال چندین مرتبه دکتر رفتم معاینه شدم ولی اصلا این عفونت پنیری خوب نمیشه کلافه شدم .چکار کنم
5 تیر 1405