برطرف نشدن عفونت قارچی بعد از استفاده منظم دارو؟

درود من قرص مترانیدازول سفکسیم و پوماد کلوتریمازولو کلیندامایسین با تجویز متخصص استفاده کردم .اول که حساسیت گرفتم و لابیام زخم شد ولی کل دارو رو مصرف کردم ولی هیچ نتیجه ای نداشته تا بحال چندین مرتبه دکتر رفتم معاینه شدم ولی اصلا این عفونت پنیری خوب نمیشه کلافه شدم .چکار کنم
5 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.