دو ماه پریود نشدن بعد از آمپول پروژسترون
سلام خانم های عزیز
دختر هستم۱۶سالمه سونوگرافی رحم تخمدان انجام دادم مشکلی نداشتم آزمایش هم دادم به جز کم کاری تیروئید مشکلی نداشتم که گفتن خفیفه و دختر هستم فعلا دارو مصرف نکنم خوب میشود
اما دوماه است پریود نشدم یدونه آمپول پروژسترون دادن بهم۵روز از تزریقم میگذره هنوز نشدم خودشون گفتن یک تا ۱۴روز آیا با یدونه میشم؟اگه نشم مشکل از چیه؟
البته قرص اهن هم دادن(فروفورت دئودنال)هر شب دارم مصرف میکنم
دختر هستم۱۶سالمه سونوگرافی رحم تخمدان انجام دادم مشکلی نداشتم آزمایش هم دادم به جز کم کاری تیروئید مشکلی نداشتم که گفتن خفیفه و دختر هستم فعلا دارو مصرف نکنم خوب میشود
اما دوماه است پریود نشدم یدونه آمپول پروژسترون دادن بهم۵روز از تزریقم میگذره هنوز نشدم خودشون گفتن یک تا ۱۴روز آیا با یدونه میشم؟اگه نشم مشکل از چیه؟
البته قرص اهن هم دادن(فروفورت دئودنال)هر شب دارم مصرف میکنم
5 تیر 1405