خارش و خشکی اطراف دهان: حساسیت یا کرم استروئیدی؟
سلام
چن ماهی هست ک اطراف دهانم جوش میزنه وحالت خشکی داره و گاهی هم میخاره
دارو خانه رفتم پماد کلوتریمازول بتامازون دادن هروقت استفاده کنم کمترمیشه ومیره اما اگه ی روز نزنم دوباره برمیگرده زیادمیشه
بعضی ها میگن ممکنه از کبد باشه خیلی نگرانم
چن ماهی هست ک اطراف دهانم جوش میزنه وحالت خشکی داره و گاهی هم میخاره
دارو خانه رفتم پماد کلوتریمازول بتامازون دادن هروقت استفاده کنم کمترمیشه ومیره اما اگه ی روز نزنم دوباره برمیگرده زیادمیشه
بعضی ها میگن ممکنه از کبد باشه خیلی نگرانم
1 تیر 1405