کولیت الرژیک دارم ۶ روزه دارو میخورم تغییر نکردم؟

سلام دکتر گفت کولیت الرژیک دارم . ۶ روزه پردنیزولون ۵ و مزالازین ۵۰۰ مصرف میکنم
همراه قرصای سندروم روده ( مب اکتو ۲۰۰ و قرصای اعصاب )
ولی تغییری نکردم
چیکار کنم برم دوباره پیش دکتر یا باید صبر کنم
جواب بیوپسی کولونوسکوپی هم میزارم
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
اگر بعد از 6 روز هیچ بهبودی نداشته اید یا علائمتان شدید است، دوباره با پزشکتان تماس بگیرید یا ویزیت شوید، بدون نظر پزشک دارو‌ها را خودسرانه قطع نکنید یا تغییر ندهید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.