کولیت الرژیک دارم ۶ روزه دارو میخورم تغییر نکردم؟
سلام دکتر گفت کولیت الرژیک دارم . ۶ روزه پردنیزولون ۵ و مزالازین ۵۰۰ مصرف میکنم
همراه قرصای سندروم روده ( مب اکتو ۲۰۰ و قرصای اعصاب )
ولی تغییری نکردم
چیکار کنم برم دوباره پیش دکتر یا باید صبر کنم
جواب بیوپسی کولونوسکوپی هم میزارم
همراه قرصای سندروم روده ( مب اکتو ۲۰۰ و قرصای اعصاب )
ولی تغییری نکردم
چیکار کنم برم دوباره پیش دکتر یا باید صبر کنم
جواب بیوپسی کولونوسکوپی هم میزارم
5 تیر 1405