چهارصدوچهار ششم بهمن عمل هیپوسکوپی انجام دادم؟

سلام خانمی هستم پنجاه و دوساله شش بهمن چهارصدو چهار پولیپ رحم داشتم هیپروسکوپی کردم و نمونه شو دادن برای آزمایشگاه که خدارو شکر بدخیم نبوده تو این چهار ماه یه با طبیعی پریود شدو یه بار ماهی دوبار شدم چیه بار یک ماه نشدم ولی آلان پانزده روز پریودم گاهی زیاده همراه با لخته خونه .گاهی حجمش کمه دردی هم ندارم فقط نگرانم علت چیه
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
سلام
باید آزمایش هورمونی و سونوی رحم و تخمدان براتون بررسی بشه

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.