علت درد و خونریزی خفیف در ناحیه تناسلی پس از کشیدن لباس زیر چیست؟

من دو روز پیش موقعی ک زیرپوشمو محکم کشیدم بالاا خیلی درد کرد بعد دیدم کمی خون اومد خودم باز کردن دیدم که وسط واژنم یک دایره هس
و تا حالا رابطه جنسی نداشتم خیلی میترسم
و شرایط رفتن ب دکتر هم ندارم کمکم کنید

در ورودی واژن درد دارم
و کمی خون اومد و قطع شد
2 تیر 1405

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.