علت گود رفتگی جای بخیه پس از عمل آپاندیس؟

سلام وقت بخیر
حدود یک سال از جراحی آپاندیس من (به دلیل پارگی) میگذرد. در حال حاضر دو اثر از این جراحی دارم: یک برش کوچک در سمت راست و یک برش ده سانتیمتری در پایین ناف که علاوه بر رد بخیه، با گودرفتگی مشخصی همراه است.
برای بهبود این گود رفتگی چه درمان هایی پیشنهاد می شود؟
5 تیر 1405

پاسخ پزشکان

1
سلام
احتمالا از بخیه‌های عمقی استفاده شده برخی انواع لیزر تا حدودی موثر هست
0
سلام
ممکنه با لیزر، ساب سیژن یا فیلر برطرف بشه، به جراح پلاستیک مراجعه کنید
0
سلام
وقتتون بخیر خدمت شما عرض شود که نیاز است به پزشک متخصص مراجعه بفرمایید

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.