زخم رحم شدید همراه عفونت شدید؟
سلام ۳ شنبه بادرود گرگرفتگی رحم مراجعه کردم پزشک زنان معاینه کردن گفتن که زخم خیلی زیاد همراه عفونت زیاد داری باید پاپ اسمیر انجام بشه که شما عفونت داری و دارو خوراکی آزیترومایسین و مترونیدازول و فلوکونازول نوشتن و گفتن بعد از پریودیت ۴ روز که گذشت مراجعه کن پاپ اسمیر انجام بشه
اما من الان احساس گرگرفتگی زیاد دارم در رحمم و درد الانم که تاسوعا و عاشوراست پماد واژینال ننوشته چیکار کنم؟
اما من الان احساس گرگرفتگی زیاد دارم در رحمم و درد الانم که تاسوعا و عاشوراست پماد واژینال ننوشته چیکار کنم؟
4 تیر 1405