زخم رحم شدید همراه عفونت شدید؟

سلام ۳ شنبه بادرود گرگرفتگی رحم مراجعه کردم پزشک زنان معاینه کردن گفتن که زخم خیلی زیاد همراه عفونت زیاد داری باید پاپ اسمیر انجام بشه که شما عفونت داری و دارو خوراکی آزیترومایسین و مترونیدازول و فلوکونازول نوشتن و گفتن بعد از پریودیت ۴ روز که گذشت مراجعه کن پاپ اسمیر انجام بشه
اما من الان احساس گرگرفتگی زیاد دارم در رحمم و درد الانم که تاسوعا و عاشوراست پماد واژینال ننوشته چیکار کنم؟
4 تیر 1405

پاسخ پزشکان

0
دارو‌های خوراکی را طبق دستور پزشک مصرف کنید.
برای سوزش از کمپرس سرد استفاده کنید.
تا زمان پاپ اسمیر از رابطه جنسی خودداری کنید.
در صورت تب یا تشدید درد به پزشک مراجعه کنید.

پاسخ‌های این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.