HPV تایپ 33 و 59؛ آیا لیزر لازم است؟
پس از تشخیص Hpv مثبت تایپ ۳۳و ۵۹ .کولپوسکوپی و بیوپسی کردم. جوابش مطابق تصویره. دکتر گفته در موقعیت ساعت ۶ نیاز به لیزر هست. دارو هم می خورم دو هفته است . AHCC, و نواکسا و پاورفیت
سه دوز واکسن هم زدم.
نمی دونم لیزر درسته یا نه؟ نمی دونم چیکار کنم؟خواهش می کنم کمکم کنید. خیلی ناراحتم و استرس دارم.
لیزر کنم؟
سه دوز واکسن هم زدم.
نمی دونم لیزر درسته یا نه؟ نمی دونم چیکار کنم؟خواهش می کنم کمکم کنید. خیلی ناراحتم و استرس دارم.
لیزر کنم؟
6 تیر 1405