من سه روزامپول اچ سی زدم وقرص کلومیفنم خوردم ایا امکان باردارب هست؟
هشتم نهم دهم امپول اچ سی زدم وقبلشم به مدت پنج شب قرص کلومیفن خوردم ۱۶پری بی بی زدم وفقط سی قرمزشد، امکان بارداری وجود داره یانه؟ ایا میشه دوباره بی بی بزنم؟اگه میشه راهنمایی کنیدممنونم
13 خرداد 1405
پاسخ پزشکان
0
اگه یک هفته تاخیر داشتین ازمایش خون بارداری انجام بدین
احتمالاً بارداری پس از تحریک تخمکگذاری با کلومیفن و تزریق اچسیجی وجود دارد و منفی شدن یک تست خانگی در برخی موارد به زمان انجام تست مرتبط است؛ در بیشتر موارد برای نتیجه قابلاعتماد باید زمان مناسبی پس از تزریق یا لقاح صبر کرد و نگران نباشید. راهکارهای عملی: - صبر کنید تا حداقل 10–14 روز بعد از آخرین تزریق اچسیجی برای تست خانگی معتبر. - انجام آزمایش خون کمی بتا HCG (quantitative) زودتر و دقیقتر جواب میدهد. - اگر تست خانگی میزنید، صبح اولین ادرار و از تست باکیفیت استفاده کنید و 48–72 ساعت بعد تکرار کنید. - یادداشت زمان رابطه و علائم قاعدگی نگهدارید تا در مراجعه پزشکی مفید باشد. علائم هشدار: - درد شدید یکطرفه یا شدید شکم - خونریزی بسیار زیاد یا سرگیجه/غش - تب بالا یا استفراغ مداوم تخصص پیشنهادی: متخصص زنان و زایمان
این پاسخ توسط هوش مصنوعی تولید شده و جایگزین نظر پزشک نیست.
پاسخهای این صفحه صرفاً جنبه آموزشی دارد و جایگزین معاینه و تشخیص پزشک نیست. برای هرگونه اقدام درمانی حتماً با پزشک متخصص مشورت کنید. در مواقع اورژانسی با مراکز درمانی تماس بگیرید.